بستن


چطور محتوایی تولید کنیم که هم باعث جذب ترافیک از گوگل و هم جلب توجه بازدیدکنندگان شود

لطفا تا مقاله آموزش تولید محتوا را بطور کامل نخواندید، تولید محتوا نکنید!

آموزش تولید محتوا  از انجایی مطرح می‌شود که برخی افراد فکر می‌کنند که برای اینکه بتوانند وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به صفحه‌ی اول گوگل بیاورند،باید دائماً تولید محتوا کنند.
هرچند که این نکته کاملاً درست است،اما این محتوای باارزش و باکیفیت است که می‌تواند به نفع شما کار کند.حتماً دیده‌اید که وب‌سایت‌هایی هستند که دائماً تولید محتوا می‌کنند ولی چون اصول آن را نمی‌دانند،نه ازنظر گوگل امتیاز می‌گیرند و نه می‌توانند ترافیک سایت خودشان را بالا ببرند.

در این مقاله به آموزش رایگان تولید محتوا می‌پردازیم و اصولی را به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن بتوانید مقاله و محتوای نوشتاری تولید کنید که هم در گوگل امتیاز بگیرید و هم مخاطبانی را به سایتتان جذب کنید که به‌تدریج به کاربران سایت شما تبدیل شوند.


اهمیت تولید محتوای اصیل و ارزشمند:

1-جذب بازدیدکننده به سایت(کاربران دنبال اطلاعات مفید و رایگان هستند):اگر می‌خواهید با مقاله‌ای که می‌نویسید مخاطبانی را جذب سایتتان کنید،لازم است که در درجه‌ی اول نام مقاله و کلمات کلیدی(کلمه کلیدی کلمه‌ای است که کل مقاله‌ی شما پیرامون آن کلمه نوشته‌شده است) را طوری انتخاب کنید که افراد خاصی که دقیقه دنبال مقاله‌ی شما هستند،وارد سایت شما شوند.در مرحله‌ی بعد باید مطالبی تخصصی در اختیار آن‌ها قرار دهید که در جای دیگر پیدا نشود و با این مطلب نیاز مخاطب شما کاملاً رفع شود.

حتماً تجربه کرده‌اید که اغلب اوقات که در مورد چیزی جست‌وجو می‌کنید سایت‌هایی بالا می‌آیند که یک مقاله‌ی 10 خطی در مورد موضوع موردنظر شما نوشته‌اند.از این 10 خط نصف آن راجع به بدیهیات است که به هیچ درد شما نمی‌خورد.مابقی هم تبلیغ محصولات و خدمات مرتبط خودشان است.این مقالات،برای سایت شما بهره‌وری منفی دارند.

2-ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط دوجانبه:وقتی مقاله‌ی خوبی در سایتتان داشته باشید،افراد زیادی آن را می‌خوانند و آن را نقد می‌کنند.برخی هم سؤال خود را در موضوع موردبحث می‌پرسند.اگر شما بتوانید به این نقدها و سؤالات به‌درستی و با احترام پاسخ بدهید یک ارتباط دوطرفه ایجاد می‌شود که اولین قدم در تبدیل بازدیدکننده به کاربر سایت است.

3-ایجاد اعتبار و اعتماد در نظر بازدیدکنندگان:با انتشار یک مقاله‌ی تخصصی و پاسخ‌گویی به سؤالات،اعتبار شما در نظر دیگران به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.به‌تدریج زمانی که برای مخاطبان سایتتان مقالات تخصصی و حرفه‌ای بیشتری منتشر کنید،آن‌ها شمارا به‌عنوان یک متخصص می‌شناسند و بعدازآن است که از خدمات شما استفاده می‌کنند.

4-یک محتوای ارزشمند مخاطبان زیادی را جذب می‌کند و دائماً به اشتراک گذاشته می‌شود.همین امر باعث افزایش ترافیک و همچنین رتبه‌ی سایت شما در نتایج موتورهای جست‌وجو می‌شود.


منبع : mojeradical.com

کلید واژه : اسرار تولید محتوا ، چطور محتوایی تولید کنیم که هم باعث جذب ترافیک از گوگل شود ، تولید محتوا برای گوگل ، بهترین راه های تولید محتوا ، بهترین روش تولید محتوا

next

گرد آورنده : irsanat.com :( محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1399/3/02     
تعداد مشاهده :10283
دیگر مطالب مرتبط با موضوع : آموزش طراحی وب


آخرین مقالات ارسالی

دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 65
تاریخ :1403/2/06
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.